Strona aktualnie jest w budowie.
Wszystkie skargi należy zgłaszać osobiście w tutejszym lokalu po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu.
Skarga musi być poparta dowodami materialnymi oraz potwierdzonymi notarialnie zeznaniami wiarygodnych świadków.
Zgodnie z art. 36 par. 3 ust. 2 pkt 4 lit. c Ustawy o Konsumpcji
(Dz.U.2003 nr 133 poz. 886 z dn. 04.05.2003r., z późn.zm.), w związku z par. 15 ust. 4 pkt 2 k.p.a.
(Dz.U.2004 nr 121 poz. 17 z dnia 07.08.2004, z późn.zm.) oraz rezolucją Parlamentu Europejskiego z dnia 7 kwietnia 2021
dotyczącą korzyści jakie płyną z gastronomii tradycyjnej (1024/2021(INI)) niedopełnienie powyższych formalności może skutkować
odrzuceniem skargi.